Budowa Miejsca Obsługi Rowerzystów w miejscowości Mikołajki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej

  • Numer postępowania WJM.271.3.2021
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania ofert został zmieniony na 2021-10-19 11:30.

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Roboty budowlane
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-10-19 11:30
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-10-19 11:35
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2021-07-19
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-07-27
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Ogłoszenie 2021-07-19 13:05 -
    icon 4_PROJ.INST.SANIT.zip 2021-07-19 13:05 4.67 MB
    icon 6.SPECYFIKACJE TECHNICZNE.zip 2021-07-19 13:05 2.23 MB
    icon proejkt eletr wiata nr 2 z sanitariatami.zip 2021-07-19 13:05 2.54 MB
    icon projekt eletr wiata nr 1.zip 2021-07-19 13:05 2.43 MB
    icon PROJEKT WYKONAWCZY.zip 2021-07-19 13:05 1.35 MB
    icon Projket konstrukcji.zip 2021-07-19 13:05 2.55 MB
    icon Wiata nr 1 proejkt wykonwaczy.zip 2021-07-19 13:05 1.59 MB
    icon wiata nr 2 z sanitariatami projekt wykonawczy.zip 2021-07-19 13:05 1.6 MB
    icon Załącznik nr 4 i 5.docx 2021-07-19 13:05 0.09 MB
    icon JEDZ.zip 2021-07-19 13:05 0.09 MB
    icon Załącznik nr 3 wzór umowy.pdf 2021-07-19 13:05 0.52 MB
    icon SWZ_publikacja.pdf 2021-07-19 13:05 1.26 MB
    icon 2021-OJS136-358420-pl.pdf 2021-07-19 13:05 0.12 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Ogłoszenie 2021-08-16 09:38 -
    Ogłoszenie 2021-08-23 09:55 -
    Ogłoszenie 2021-08-30 11:13 -
    Ogłoszenie 2021-09-06 08:30 -
    Ogłoszenie 2021-09-15 10:31 -
    Ogłoszenie 2021-09-23 20:04 -
    Ogłoszenie 2021-10-04 09:10 -
    Ogłoszenie 2021-10-11 08:59 -
    icon MOR_17___Mikołajki_koszt_przedm.zip 2021-08-16 09:38 3.0 MB
    icon gMikołajki_odpowiedzi_cz1_11082021.pdf 2021-08-16 09:38 0.25 MB
    icon 2021-OJS136-358420-pl.pdf 2021-08-16 09:38 0.12 MB
    icon Sprostowanie ogłoszenia.pdf 2021-08-16 09:39 0.07 MB
    icon MOR_MIKOLAJKI_zmiana_20082021.pdf 2021-08-23 09:55 0.25 MB
    icon sprostowanie ogloszenia przekazane z 20082021.pdf 2021-08-30 11:13 0.07 MB
    icon m_MIKOLAJKI_zmiana_27082021.pdf 2021-08-30 11:13 0.25 MB
    icon sprostowanie z 0109.pdf 2021-09-06 08:30 0.07 MB
    icon m_MIKOLAJKI_zmiana_03092021.pdf 2021-09-06 08:30 0.25 MB
    icon M_Mikolajki_dpowiedzi_cz2_13092021.pdf 2021-09-13 10:52 0.25 MB
    icon m_MIKOLAJKI _zmiana_13092021.pdf 2021-09-15 10:31 0.25 MB
    icon m_MIKOLAJKI_zmiana_21092021.pdf 2021-09-23 20:04 0.26 MB
    icon 174_453001.pdf 2021-09-28 14:49 0.07 MB
    icon 181_468019.pdf 2021-09-28 14:49 0.07 MB
    icon 186_480945.pdf 2021-09-28 14:49 0.07 MB
    icon Branża elektryczna - Oświetlenie.7z 2021-10-04 09:10 1.8 MB
    icon Branża sanitarna - przyłącza.7z 2021-10-04 09:10 13.96 MB
    icon MOR 17_PZT drogi.pdf 2021-10-04 09:10 0.6 MB
    icon MOR 17_PZT drogi.pdf 2021-10-11 08:59 0.71 MB
    icon MOR 17_PR-drogi.pdf 2021-10-11 08:59 0.07 MB
    icon MOR 17_Profil ddr.pdf 2021-10-11 08:59 0.43 MB
    icon m_MIKOLAJKI zmiana z 08102021.pdf 2021-10-11 08:59 0.18 MB
    icon 194-504377.pdf 2021-10-14 13:54 0.07 MB
    icon 199-518167.pdf 2021-10-14 13:54 0.07 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    Budowa Miejsca Obsługi Rowerzystów w miejscowości Mikołajki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej 1 265 711,27 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2021-10-27 21:08 -
    icon Publiczna Sesja Otwarcia Ofert Publiczna Sesja Otwarcia Ofert 2021-10-19 11:36 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2021-11-19 13:21

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa