Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów oraz Wieży widokowej na terenie Gminy Miłki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej

  • Numer postępowania WJM.271.5.2022
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Roboty budowlane
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2022-02-24 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2022-02-24 10:05
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2022-01-24
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-06-21
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Ogłoszenie 2022-01-24 17:16 -
    icon MOR_11_Kleszczewo.zip 2022-01-24 17:16 9.60 MB
    icon WW_5_Marcinowa Wola.zip 2022-01-24 17:16 7.44 MB
    icon umowa_gm_Miłki.pdf 2022-01-24 17:16 515 KB
    icon Załącznik nr 4 i 5.docx 2022-01-24 17:16 88 KB
    icon SWZ_WJM_271_5_2022_ gm_ MIŁKI.pdf 2022-01-24 17:16 542 KB
    icon wzór oferty.doc 2022-01-24 17:16 181 KB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2022-01-24 17:16 115 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Odpowiedz na pytania_MOR_MILKI_22022022.pdf 2022-02-22 14:39 217 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów oraz Wieży widokowej na terenie Gminy Miłki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej 490 927,18 PLN 2022-02-24 10:06:37

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Informacja z otwarcia (1).pdf 2022-02-24 11:59 223 KB

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2022-04-06 13:34

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa